BROTHER multifunkciós tintasugaras DCP-T426W A4 64MB 1200x6000 16ppm 150 lap USB 2.0 WIIFI a 16975 21289 1043518 10764-hez
111 750 Ft
87 992 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Brother DCP-T426W - Többfunkciós tintasugaras nyomtató
EAN: 4977766822602
Általános előírások
Típus: színes tintasugaras nyomtató
Funkciók: nyomtatás, másolás, szkennelés
Maximális papírméret: A4
Memória: 64 MB
Processzor: 576 MHz
A csatlakoztatása
Vezeték nélküli: Wi-Fi
Helyi interfész: USB 2.0
Wi-Fi Direct: Igen
Mobil csatlakoztathatóság
- Brother iPrint&Scan Mobile
- Brother Print Service Plugin
- Mopria
Kattintson a másoláshoz
Duplex másolás: nem
Felbontás: 1200 x 1800 dpi
Sebesség: Akár 8 ipm fekete-fehér és 3 ipm színes nyomtatási sebesség
Csökkentési / nagyítási arány: 25 - 400 %
N-1: Igen
Méretek és súly
Csomag mérete: 506 x 219 x 469 mm
Csomag súlya: 7,6 kg
A készülék méretei: 435 x 359 x 159 mm
A készülék súlya: 6,4 kg
Papírkezelés
Papírbevitel: 150 lapos szabványos tálca, 1 lapos kézi adagolónyílás
Papírkibocsátás: 50 lap
Nyomtatva a
Felbontás: dpi: akár 6000 x 1200 dpi
Sebesség: Akár 16 ipm fekete-fehér és 9 ipm színes nyomtatási sebesség
Cseppméret: 1,5 pico liter
Az első kinyomtatás ideje: kevesebb mint 10 másodperc
Ajánlott havi mennyiség: lapok: Legfeljebb 1000 oldal
Szkennelés
Felbontás: dpi: optikai: akár 1200 x 2400 dpi
Beolvasás: e-mail, kép, OCR, fájl
Sebesség: 3,35 másodperc (fekete-fehér) és 4,38 másodperc (színes) egy lap beolvasásához 100 dpi felbontáson.
Szkenner típusa: CIS
Fogyóeszközök és tartozékok
Nagy kapacitású tintapatronok:
- Fekete: Körülbelül 7500 oldal
- Azúrkék/lila/sárga: Körülbelül 5000 oldal
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.