Aruba 6000 24G Class4 PoE 4SFP 370W kapcsoló 24G Class4 PoE 4SFP 370W
445 485 Ft
419 025 Ft
329 941 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
Aruba 6000 24G Class4 PoE 4SFP 370W kapcsoló 24G Class4 PoE 4SFP 370W
Leírás
Az Aruba 6000 24G Class4 PoE 4SFP 370W switch egy nagy teljesítményű switch 24 10/100/1000BASE-T porttal és 4 1G/10G SFP porttal.
Műszaki adatok
- Portok: 24x 10/100/1000BASE-T, 4x 1G/10G SFP
- PoE-támogatás: igen, IEEE 802.3af, 802.3at szabványok szerint
- USB-portok: 1x USB-C konzolport, 1x USB Type-A host-port
- Tápellátás: Fix tápegység, akár 370 W-os 4. osztályú PoE tápellátás
- Ventilátorok: fix
Műszaki paraméterek
- Processzor: Kétmagos ARM Cortex A9 @ 1016 Mhz
- Memória: 4 GB DDR3, 16 GB eMMC
- Puffer: 12,38 MB (4,5 MB befelé/7,875 MB kifelé)
- Méretek: (H) 4,39 cm (W) 44,2 cm (D) 26,82 cm
- Súly: 4.19kg
Teljesítmény
- Kapcsolási kapacitás: 56 Gbps
- Átviteli sebesség: 41,6 Mpps
- Átlagos késleltetés: 1 Gbps: 1,5 µSec
Környezetvédelem
- Működési hőmérséklet: 0°C - 45°C (32°F - 113°F)
- Páratartalom: 15-95% 40°C (104°F) hőmérsékleten, nem kondenzálódó páratartalom
- Maximális magasság: 10000 láb (3 km) Max.
Elektromos jellemzők
- Frekvencia: 50/60 Hz
- Feszültség: 100-127 VAC / 200-240 VAC
- Áram: 4,6 A / 2,3 A
- Fogyasztás: Üresjárat: 22,9W, Maximális teljesítmény (PoE nélkül): 32,7W, Maximális teljesítmény (PoE-vel): 455W
Biztonság és tanúsítás
Az Aruba 6000 24G Class4 PoE 4SFP 370W switch megfelel az UL 60950-1, IEC 60950-1, EN 60950-1, CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1, EN 60825-1, UL 62368-1 Ed. 2, IEC 62368-1 Ed. 2, EN 62368-1:2014 biztonsági szabványoknak.
Telepítés
Az Aruba 6000 24G Class4 PoE 4SFP 370W Switch szabványos 19 hüvelykes távközlési rackbe vagy szekrénybe (szerelőkészlet kapható), vízszintes felületre vagy falra szerelhető.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.