ADATA külső SSD 512GB SE760 USB 3.2 Gen2 C-típusú titánszürke
24 650 Ft
19 409 Ft Áfa nélkül
Ezek a termékek is érdekelhetik Önt
Leírás és specifikációk
ADATA külső SSD 512GB SE760 USB 3.2 Gen2 C-típusú titánszürke
EAN: 4710273772714
Termékleírás
Az ADATA SE760 egy 512 GB kapacitású külső SSD. USB 3.2 Gen2 Type-C típusjelzéssel rendelkezik, és titániumszürke színben kapható.
Elegáns és erőteljes
Az ADATA SE760 SSD elegáns kialakítással és nagy teljesítménnyel rendelkezik. Robusztus fémháza és polírozott felülete fényűző megjelenést kölcsönöz a terméknek.
Akár 1000 MB/s sebesség
Az USB 3.2 Gen 2 használatával az SE760 akár 1000 MB/s sebességet is elérhet. Ez 12,5-szer gyorsabb, mint egy külső merevlemez. Egy 10 GB-os 4K film átvitele mindössze 10 másodpercet vesz igénybe.
Megfordítható USB-C csatlakozó
Az SE760 kétoldalas USB-C (Type-C) csatlakozóval rendelkezik. Nem kell többé találgatni, hogy melyik oldal a felső és melyik az alsó. Csatlakoztassa az első alkalommal, minden alkalommal.
Shoot and Play technológia
Az SE760 támogatja a Shoot and Play technológiát, amely lehetővé teszi a korlátozások nélküli tartalomátvitelt az eszközök között. Kompatibilis a Windows, Mac OS és Android rendszerekkel.
Műszaki specifikációk
- Szín: Titánszürke
- Kapacitás: 512 GB
- Méretek: 122,2 x 44 x 14 mm
- Súly: 95 g
- Interfész: USB 3.2 Gen 2 Type-C (visszafelé kompatibilis az USB 2.0-val)
- Operációs rendszer: Windows 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 vagy újabb, Linux Kernel 2.6 vagy újabb, Android 5.0 vagy újabb.
- Üzemi hőmérséklet: 0 °C és 35 °C között
- Üzemi feszültség: 5 V=, 900 mA
- Garancia: 3 év korlátozott garancia
Megjegyzés: A termék tartozéka egy USB-C-USB-C kábel és egy USB-C-USB-A kábel. A microUSB-csatlakozóhoz való csatlakozáshoz külön kábel szükséges, amely nem tartozék.
Paraméterek
Tanácsadás
Gyakori kérdések
Mi történik, ha a festék nem illeszkedik a nyomtatómba?
Ha rossz terméket vásárolt, indoklás nélkül 30 napig visszaküldheti hozzánk a 2120 Dunakeszi, Szent György utca 15. - Horváth Péter címre ( csak a munkanapokon és személyesen a terméket NEM lehet visszavinni, csak postai úton).Ha az utángyártott festéket nem ismeri fel a nyomtatója online tudja reklamálni a megrendelést és küldünk csereterméket vagy kérheti a pénzvisszautalást. Ha véletlenül hiba található a weboldalunkon, és ez miatt rossz terméket vásárolt, akkor természetesen kicseréljük a festéket 30 nap után is. Időnként az ügyfelek elfelejtik eltávolítani a festékek védő elemeit - ha a termék nem fér bele a nyomtatóba, akkor ellenőrizze le, hogy eltávolította-e a narancssárga, sárga vagy egyéb színes műanyag elemeket.
Melyik cég szállítja ki az árut?
Megrendeléskor a következő szállítási lehetőségek közül választhat: GLS, GLS CSOMAGPONT. Bővebb információt az alábbi linken talál: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/termek-kezbesitese/
Személyes átvételre van lehetőség?
Sajnos nincs lehetőség személyes átvételre, nem tartunk fent üzlethelyiséget. Nálunk online tud vásárolni és a GLS szállítja házhoz a megrendelést.
Honnan tudom, hogy mikor fog megérkezni a csomag?
Ha a terméket már becsomagolták fog kapni értesítést a raktárból. A kiszállító cégtől, vagyis a GLS-től is fog kapni e-mail, SMS értesítést, majd a kiszállítás napján telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot. A csomag számát és annak nyomon követésére szolgáló linket e-mailben küldjük Önnek.
Fizethetek a futárnál kártyával?
Igen, a GLS-nél tud fizetni kártyával- ilyen esetben használja az utánvét opciót (+350Ft). Ha a GLS CSOMAGPONTOT választja az összes átvételi pont mellett fel van tüntetve ez az információ.
Meddig kell elküldeni a megrendelést, hogy másnap kézhez kapjam?
A szállítási idő a raktár jelenlegi állapotától és a beszállító cégtől függ. Az esetek 95% -ában a TonerPartner PREMIUM termékeket a következő munkanapon szállítjuk, ha azokat 11:30-ig megrendeli. Eredeti termékek esetén a szállítási idő 2 munkanap ( ha a termék mellett nincs feltüntetve más időpont). A szállítási időt a termékleírásban vagy a kosárban találja megrendeléskor.
Szükséges vásárlás előtt regisztrálni a weboldalon?
A megrendelés teljesítéséhez nem kell regisztrálnia.
Honnan tudom, hogy hol van a csomagom jelenleg?
A GLS e-mailben vagy SMS-ben elküldi a csomag számát és egy linket annak nyomon követésére.
Letudok adni rendelést telefonon keresztük?
A GDPR, valamint a fogyasztók és a kiskereskedők jogi védelme miatt nem tudjuk elfogadni a telefonos megrendeléseket. Örömmel segítünk telefonon, de a megrendelését Önnek kell leadnia a weboldalon keresztül.
Hogy zajlik a reklamáció és mennyi ideig tart annak megoldása?
A legtöbb panaszt 7-14 munkanapon belül kezeljük. Bizonyos esetekben azonban ez 30 napra is meghosszabbítható, amely a panaszok kezelésének törvényes határideje is. A reklamáció online zajlik az alábbi linken: https://www.tonerpartners.hu/vasaroljon-nalunk/reklamacios-feltetelek/
Mikor kapom meg a hűségpontokat és hogyan válthatom be őket?
A hűségpontok automatikusan hozzáadódnak számlájához kiszállítást követő 21 nap után. Ezt követően a fiókjába való bejelentkezés után kiállíthat kedvezménykódot, amelyet a kosár 1. lépésénél tud majd alkalmazni - " Rendelkezem kuponkóddal"
Mik a hűségpontok?
A hűségpontokat regisztrált vásárlók kapják megrendelésenként minden egyes termékért, amik kedvezményként felhasználhatók a következő megrendelésnél. 10 pont 1 Ft kedvezményt jelent.
Mit jelent az online kártyás fizetés?
A rendelését fizetheti online bankkártyájával, amelyet például készpénzfelvételre használ. Kártyás fizetés esetén előre fizet. A rendelést szükséges elküldenie, ezután átirányítjuk egy weboldalra ahol kitudja fizetni a megrendelést. Ez egy 100% -ban biztonságos fizetési mód. Fizetéskor használnia kell a kártya számát ( 16 számjegy), az érvényességi év/ hónapot, valamint a kártya hátuljáról egy háromjegyű (CCV) kódot. Ne felejtse el ellenőrizni a bankjánál, hogy engedélyezett-e kártyás fizetés az interneten.
A termékkel kapcsolatban még senki nem tett fel kérdést. Ha valami felkeltette az érdeklődését, küldje el kérdését az űrlap segítségével. Mi szívesen válaszolunk rá.